Працівники кол-центру допомагатимуть пацієнтам записатися на прийом до сімейного лікаря, педіатра інформуватимуть про графіки роботи лікарів, як підготуватися до тих чи інших обстежень,про умови підписання декларації, скерування на додаткові обстеження, питання щодо вакцинації;
Застарілий варіант, коли стаціонарні телефони розташовані в реєстратурах, а реєстратор одночасно намагається надавати інформацію людям, які підійшли до реєстратури, та відповідати на телефонні звернення, не дає змоги робити фахово ані перше, ані друге. Окремий відділ для телефонної комунікації з використанням сучасних технологій – це вимога часу. Медичні послуги відтепер будуть ближчими для населення
І найголовніше — Фахівці перетелефонують, якщо пацієнт не додзвонився».
Графік роботи.
Понеділок — п’ятниця з 08:30 до 17.30
+3 8 097 803 00 33
Пацієнти можуть лишати відгуки та рекомендації щодо покращення роботи.
КНП «Овруцький ЦПМСД» став однією з переможців конкурсу та отримав грант «Розширення послуг, покращення якості та пацієнтоорієнтованості у закладі ПМД» за підтримки USAID Підтримка реформи охорони здоровʼя» USAID Ukraine — USAID Україна